Skip to main content

Effektiv Forex Trading Metoden


Fire svært effektive handelsindikatorer Hver handler burde vite Artikkeloversikt: Når forex trading eventyret ditt begynner, vil din sannsynlighet sannsynligvis bli møtt med en sværm av forskjellige metoder for handel. Imidlertid kan de fleste handelsmuligheter enkelt identifiseres med bare en av fire kartindikatorer. Når du vet hvordan du bruker Moving Average, RSI, Stokastisk, amp MACD indikator, er du på vei til å utføre tradingplanen din som en proff. Yoursquoll er også utstyrt med et gratis forsterkningsverktøy, slik at yoursquoll vet hvordan du identifiserer handler ved å bruke disse indikatorene hver dag. Traders har en tendens til å overkomplisere ting når theyrsquore starter i dette spennende markedet. Dette faktum er uheldig, men utvilsomt sant. Traders føler ofte at en kompleks handelsstrategi med mange bevegelige deler må være bedre når de skal fokusere på å holde ting så enkelt som mulig. Fordelene med en enkel strategi Som en handelsmann utvikler seg gjennom årene, kommer de ofte til åpenbaringen at systemet med det høyeste nivået av enkelhet ofte er best. Handel med en enkel strategi gir rask reaksjon og mindre stress. Hvis du bare begynner, bør du søke de mest effektive og enkle strategiene for å identifisere handler og holde fast ved denne tilnærmingen. En måte å forenkle din handel på er gjennom en handelsplan som inkluderer kartindikatorer og noen regler om hvordan du skal bruke disse indikatorene. I tråd med ideen om at det enkleste er best, er det fire enkle indikatorer du bør bli kjent med å bruke en eller to om gangen for å identifisere handels - og utgangspunkter. Når du handler en live konto, vil en enkel plan med enkle regler være din beste allierte. Verktøyene til din tjeneste for ulike markedsmiljøer Fordi det er mange grunnleggende faktorer når du bestemmer verdien av en valuta i forhold til en annen valuta, velger mange forhandlere å se på diagrammene som en forenklet måte å identifisere handelsmuligheter på. Når du ser på diagrammene, legger du merke til to vanlige markedsmiljøer. De to miljøene er enten markeder med et sterkt nivå av støtte og motstand, eller gulv og tak som prisen ikke går gjennom eller et trendmarked hvor prisen stadig beveger seg høyere eller lavere. Ved hjelp av teknisk analyse kan du som handelsmann identifisere rekkevidde bundet eller trending miljøer og deretter finne høyere sannsynlighet oppføringer eller utganger basert på sine avlesninger. Å lese indikatorene er like enkelt som å sette dem på kartet. Å vite hvordan du bruker en eller flere av de fire indikatorene, som Moving Average, Relative Strength Index (RSI), Slow Stochastic, og Moving Average Convergence Amp Divergence (MACD), vil gi en enkel metode for å identifisere handelsmuligheter. Trading Med Flytte Gjennomsnitt Flytte gjennomsnitt gjør det lettere for handelsfolk å finne handelsmuligheter i retning av den generelle trenden. Når markedet er trending, kan du bruke glidende gjennomsnitt eller flere bevegelige gjennomsnitt for å identifisere trenden og den rette tiden for å kjøpe eller selge. Det bevegelige gjennomsnittet er en planlagt linje som bare måler gjennomsnittsprisen på et valutapar over en bestemt tidsperiode, som de siste 200 dagene eller året med prishandling for å forstå den generelle retningen. Yoursquoll legge merke til at en handelsidee ble generert ovenfor bare ved å legge til noen bevegelige gjennomsnitt i diagrammet. Ved å identifisere handelsmuligheter med bevegelige gjennomsnitt kan du se og bytte av momentum ved å skrive inn når valutaparet beveger seg i retning av det bevegelige gjennomsnittet, og spennende når det begynner å bevege seg motsatt. Trading med RSI Relative Strength Index eller RSI er en oscillator som er enkel og nyttig i sin applikasjon. Oscillatorer som RSI hjelper deg med å avgjøre når en valuta er overkjøpt eller oversolgt, så det er sannsynlig at en reversering er mulig. For de som liker lsquobuy lav og selger highrsquo, kan RSI være riktig indikator for deg. RSI kan brukes like godt i trend eller markeder for å finne bedre inn - og utgangspriser. Når markeder ikke har noen klar retning og varierer, kan du enten kjøpe eller selge signaler som du ser over. Når markeder er trending, vil du bare gå inn i retning av trenden når indikatoren gjenoppretter fra ekstremer (fremhevet ovenfor). Fordi RSI er en oscillator, er den plottet med verdier mellom 0 og 100. Verdien på 100 betraktes som overkjøpt, og en reversering til downside er sannsynlig, mens verdien av 0 betraktes som oversold og en reversering til oppsiden er vanlig. Hvis en opptrinn har blitt oppdaget, vil du identifisere RSI-reverseringen fra lesinger under 30 eller oversolgt før du går tilbake i retning av trenden. Handel med stokastikk Slow Stochastics er en oscillator som RSI som kan hjelpe deg med å finne overkjøpte eller oversolgte miljøer, sannsynligvis en reversering i pris. Det unike aspektet av den stokastiske indikatoren er de to linjene, K og D-linjen for å signalere innføringen. Fordi oscillatoren har de samme overkjøpte eller oversoldene, ser du bare etter K-linjen for å krysse over D-linjen gjennom 20-nivået for å identifisere et solidt kjøpssignal i retning av trenden. Trading Med Moving Average Convergence Amp Divergence (MACD) Noen ganger kjent som oscillators konge, kan MACD brukes godt i trending eller varierende markeder grunnet bruk av bevegelige gjennomsnitt gir en visuell visning av endringer i momentum. Etter yoursquove identifisert markedsmiljøet som enten å strekke eller handle, er det to ting du vil se etter for å utlede signaler fra denne indictor. Først vil du gjenkjenne linjene i forhold til nulllinjen som identifiserer en oppad eller nedadgående forspenning av valutaparet. For det andre vil du identifisere en crossover eller krysse under MACD-linjen (Rød) til Signal-linjen (Blue) for henholdsvis en kjøps - eller salgshandel. Som alle indikatorer er MACD best kombinert med et identifisert trend - eller utvalgsbasert marked. Når yoursquove har identifisert trenden, er det best å ta kryss over MACD-linjen i retning av trenden. Når yoursquove gikk inn i handel, kan du sette stopp under den siste prisen ekstreme før crossover, og sett en handelsgrense på dobbelt så mye som risikoen for deg. --- Skrevet av Tyler Yell, handelsinstruktør For å bli lagt til Tylerrsquos e-post distribusjonsliste, vennligst klikk her. Opplæringsmetoder, teknikker og ideer Skrevet av Sam 17. januar 2009 - 18:03. Jeg har lest siden siden flere uker og jobbet veldig hardt med dette. Tusen takk for den fantastiske siden. Hvis andre ville vinne egoet ditt og laget ditt, ville verden være i beste form. Gratulerer. Obama vil gi positive innspill til Amerika, og du legger positivt på Forex-plattformen. Mange takk Jeg sender deg en strategi og jeg vil spørre deg en stor tjeneste som gjør det kanskje mer praktisk. Med vennlig hilsen fra Sveits Skrevet av Edward Revy 17. januar 2009 - 21:00. Hei Sam, takk for dine hyggelige ord. Jeg har din strategi, som jeg forbereder og legger inn i morgen. Det jeg ikke fikk, er skjermbildene. Vi bruker en tredjepartsmodul for å laste opp filer. Med mindre du spesifiserer lenken til den opplastede filen, kan vi ikke spore den tilbake. Kan du vær så snill å sende inn screeshots denne gangen, og lim inn en lenke som du mottar når du laster opp en kommentar. Takk skal du ha. Med vennlig hilsen Edward Skrevet av sam den 18. januar 2009 - 23:34. Her er de opplastede filene Link: Størrelse: 102.13 KB filekeeper. orgdownloadsharedheikin-ashi-two-bar-strategygifupload. gif Størrelse: 487.40 KB filekeeper. orgdownloadsharedheikin-ashiKopieupload. jpg Jeg håper jeg har gjort det riktig. Med vennlig hilsen og beste ønsker til teamet ditt. Skrevet av Edward Revy 19. januar 2009 - 06:44. Takk, Sam. Du har gjort en god jobb Ive publiserte strategien allerede (her), og kommer tilbake med kommentarer og ideer senere. Med vennlig hilsen Edward Skrevet av Peter den 4. februar 2009 - 14:18. Hei folkens, jeg ville ha en liten oversikt over indikatorer som brukes i handelsmetoder. Jeg screenet de 44 metodestrategiene (fra enkle via komplekse til avanserte) og utarbeidet en liten tick-liste over indikatorer som enten brukes alene eller i kombinasjon. Dette er resultatet: Totalt strategier 44 (30-7-7) Gjennomsnitt - trendindikatorer som EMA, SMA eller WMA totalt 21 bruker enten alene eller kombinert med den ene eller den andre indikatoren Stochastics 9x RSI 9x MACD 8x Breakout 8x Bollinger 3x ADX 5x Trendlines 2x Pris 2x Fibonacci 2x SupportResistance, Lys, ZZ og CCI 1x hver. Hva sier alle når det gjelder FX-utdanning Følg trenden Wwell, vel - det er gjort her. Skål fra Jamaica Peter Skrevet av Peter den 4. februar 2009 - 21:00. Hei der, jeg vil gjerne dele noen observasjoner re crossing av gjennomsnitt, faktisk Simple Methods No. 1 amp 2: For en tid siden hadde jeg alvorlige problemer med rally opp eller ned å finne meg selv å kjempe mot trenden. Du vet hvor pinlig dette er, selv på demoen. Til slutt fant jeg løsningen hovedsakelig på 15M-arket med SMA-kryssing. Sammenligner både, SMA og EMA fant jeg tidlig deteksjonsmetoden mer på siden av SMA enn EMA. EMA lager SMA noen dager på 1D, noen timer på 1H og 1-1,5 timer på 15M-arket. Siden tiden er penger ikke alene i FX, pleier jeg å foretrekke Metode nr. 1 som tidlig detektor. En annen observasjon er at krysset indikerer mye fart, som faktisk indikerer at rallyene kommer opp. Kanskje det ene eller det andre av dere ønsker å kommentere, som jeg vil sette pris på sterkt. Skål fra Jamaica Peter Skrevet av Edward Revy 10. februar 2009 - 04:26. Jeg liker hvordan du nærmer deg handel, det belønner deg i fremtiden. Jeg bør påpeke at analysering Flytte gjennomsnitt ved å se på historikkdiagrammer, er forskjellig fra å gjøre en fremoverprøving. Problemet er: Flytte gjennomsnitt som å krysse og deretter senere ukjent ved beregning av nye verdier ettersom tiden går forbi. Det bør trolig skje mer i tilfelle med EMAs crossover, fordi de legger mer vekt på de siste prisendringene - reagere raskere. Men så er de like gode til å endre sine uttalelser (uncross). SMA er mye jevnere og endrer ikke parametrene for mye. For daglig samt 4 timer og 1 time handel er preferansen gitt til SMA indikator. De er mer sannsynlig å reagere i tide. Noen ganger blir de raskere, andre ganger, ikke. Det er ingen perfekte bevegelige gjennomsnitt som alltid vil være skarpe rett på signaler. Du har rett om momentum som observeres ved å flytte gjennomsnitt overgang. Hvis du ser nærmere, kan du se at etter et glidende gjennomsnitt krysser 90, vil en pris gå tilbake før et rally. Å gå inn på den pullbackpause er det beste stedet å være. (Noen ganger vil du se en retracement på samme tidsramme, noen ganger du må se på en raskere tidsramme for å få øye på det). Opprettholde den gode undersøkelsen og teste Med vennlig hilsen Edward Skrevet av steve b 25. februar 2009 - 04: 07.Simple, kraftig og effektiv pris Handlingsstrategier For alle de seriøse handelsmennene der ute, heter jeg Anastasius. Jeg har vært en handelsmann de siste 3 årene. Jeg forestiller meg at min erfaring som nybegynnerhandler lignet mange av dine - det var jeg frustrert og forvirret. Ive prøvde alle forskjellige typer systemer, og deres fancy indikatorer. Ive mange ganger tidligere i mitt kvoteravfall falt til kvotene rike, raskt trading quot ordninger, og Ive betalte dyrt for det. Nå, nok doom og dyster. Den eneste typen handelsmetodikk som noen gang har virket for meg ironisk, innebar ikke en quothelpquot av en gazillion-indikator. Det var rene, rene, raske diagrammer som jeg pleide å utnytte fordelene med prishandlingshandel. Før jeg begynner, synes jeg å være helt gjennomsiktig. Ingen hemmeligheter her. Jeg er medlem av The Forex Guy Price Action War Room, og det er hvor jeg har raffinert min handlingshandelskompetanse. Jeg frivillig til å hjelpe med tråden, og jeg gleder meg til det som jeg er ganske lidenskapelig om handel med prishandler, og jeg tror at denne tråden ikke bare vil hjelpe sliterende handelsmenn der ute, men også hjelpe meg med mine ferdigheter som handelsmann ved å hjelpe andre. I denne tråden skal jeg vise noen av de prisaktive teknikkene og strategiene som brukes av samfunnet på The Forex Guy, så vel som noen før deretter diagramdemonstrasjoner som brukes i markedet. Noen av teknikkene og strategiene kan være vanlige for noen av dere som har erfarne prishandlingshandlere, men det er andre teknikker som The Forex Guy utnytter at jeg synes å være veldig original, og de har jobbet bra for meg. Jeg vil ikke forlate en stor tekstmengde, så jeg svekker informasjonen i tråden etter posten ettersom handelsoppsettene utvikles. I diagrammet over, tok en titt på AUDUSD på den daglige tidsrammen. Det er klart ved første øyekast at dette markedet har en sterk nedgang, som faktisk spenner helt fra april. Weve har nylig sett markedet retrace og test et sentralt motstandsnivå i et korrektivt trekk. Et gammelt støttenivå, som nå blir testet som motstand, skaper et kvotepotot på vårt diagram der gode signaler er sterkt verdsatt. Markedet rallied og testet dette kvotepototot på diagrammet, som deretter ble avvist av bjørnene som forlot oss med det vi kaller et bearish rejection-signal. Markedet kommuniserte klart til oss at høyere priser ikke var like ønskelige, og vi kan bruke avslagssignaler som disse for å forutse lavere priser og komme inn på farten. Siden markedet er i en klar nedtrend, matcher bearish rejection-signalet pent med den eksisterende trendmomentet. Vi fortaler for at quotthe-trenden er vennen din, spesielt en trend som er like sterk som det vi har her på AUDUSD for øyeblikket. Se på dette rommet for fortsatt forklaring av ulike prishandlinger. Jeg holder tråden oppdatert med handelsoppsett når de utvikler seg. Jeg vil gjerne svare på noen spørsmål noen av dere vil gjøre tvil har for meg. Obsessed med Pris Handling Trading, Swing Trading Amp Breakout Strategier Mine diagrammer er forskjellige fra din, megleren må være en av dem hvis handelsdag lukkes i New York nær, hva er fordelen Ja, det er riktig. Kartet ovenfor er fra Alpari UK, som bruker New York nærlys. Vi foretrekker å bruke New York nærlys fordi logisk sett lukkes markedet når New York stenger, som sin siste økt i en trading dayweek, som gir en nøyaktig representasjon av markedet. Hvis vi hadde stearinlys, for eksempel, som stengte i slutten av London, kan handelsprisen bli endret, da det fortsatt fortsatt er ganske mye handel i løpet av New York-sesjonen, så du blir igjen med en unøyaktig sluttkurs. Så langt som de manglende daglige lysene går fra diagrambildet, ser de ut til meg å være helglys, som i utgangspunktet er irrelevante og ubrukelige, da det ikke er mye handel i det hele tatt skjer innen den perioden. Besatt med Pris Handling Trading, Swing Trading Amp Breakout Strategies Ja, det er riktig. Kartet ovenfor er fra Alpari UK, som bruker New York nærlys. Vi foretrekker å bruke New York nærlys fordi logisk sett lukkes markedet når New York stenger, som sin siste økt i en trading dayweek, som gir en nøyaktig representasjon av markedet. Hvis vi hadde stearinlys, for eksempel, som stengte i slutten av London, kan handelsprisen bli endret, da det fortsatt fortsatt er ganske mye handel i løpet av New York-sesjonen, så du blir igjen med en unøyaktig sluttkurs. Enda en annen er altruismen utrolig, men ikke uventet. Når skal du begynne å lade for ditt bemerkelsesverdige innsikt i forex trading Hvis din tråd over på quotbaby pipsquot er noe å gå med invitasjonen til nettstedet ditt, bør følge snart. 99 eller kanskje 129 i måneden. Det kommersielle forumet er overfylt med svindlere som har samme ting. Jeg er enig i at PA er veien å gå, men du trenger ikke å betale disse BS-artene for å lære om det. Enda en annen er altruismen utrolig, men ikke uventet. Når skal du begynne å lade for ditt bemerkelsesverdige innsikt i forex trading Hvis din tråd over på quotbaby pipsquot er noe å gå med invitasjonen til nettstedet ditt, bør følge snart. 99 eller kanskje 129 i måneden. Det kommersielle forumet er overfylt med svindlere som har samme ting. Jeg er enig i at PA er veien å gå, men du trenger ikke å betale disse BS-artene for å lære om det. Jeg håpet å unngå negative kommentarer som dette, til å begynne med jeg tydelig erklæring i mitt første innlegg at jeg var medlem av DnB War Room-samfunnet, prøver å være helt gjennomsiktig, så det er ingen skjulte overraskelser. Ja du må betale for medlemskap i krigsrom og de lærer virkelig gode ting der inne som jeg har hatt glede av. Jeg skal ikke bruke denne tråden til å lokke folk til å kjøpe medlemskapet, men jeg skal bare vise noen av de grunnleggende konseptene som Ive har lært fra DnB-krigen rommet og hvordan jeg bruker dem til markedet. Edge, hvis du ikke liker ideen om folk som selger ting, hvorfor leser du gjennom det kommersielle forumet. Det er som du er fornærmet ved å bøye deg inn på et TV-show, men i stedet for å bytte kanalen sitter du der og hører på flere av sverdene og så whing om det til noen senere. Du kommer inn i den kommersielle delen, som er et sted for folk å annonsere sine handelssystemer (som du åpenbart er imot), men i stedet for å lukke siden eller flytte til et annet forum, sitter du her og prøver å degradere meg om å gjøre det. Først av alt er jeg klar over hvor mye svindel i Forex markedet, men det betyr ikke at jeg er en slags svindler som standard. Jeg forstyrrer deg ved å bruke uttrykket Jeg er enig i at PA er veien å gå, men du trenger ikke å betale disse BS-artene for å lære om det. Fortell meg hva jeg er BSing om jeg har vært 100 ærlig. For det andre, ingen ønsker å høre whining. Hvis du ikke liker hva som foregår her eller i det kommersielle forumet, så ikke åpne det, spesielt ikke åpne noen nye tråder og begynn å slippe dine negative bomber. Du har allerede gjort forutsetningen om at det kommersielle forumet ikke er for deg, men du kom inn her og begynte å vinge uansett. Du minner meg om den episoden av simpsonene hvor Bart oppdager en elektrifisert koppekake. Bart vet hver gang han tar tak i kakekaken, kommer han til å bli electrocuted, men holder bare på å gripe den. Med andre ord hvis det kommersielle forumet gjør vondt så mye, kommer du ikke inn her. Besatt med Pris Handling Trading, Swing Trading amp Breakout Strategies Ta en titt på XAUUSD (Gold) på den daglige tidsrammen, vi kan se et veldig interessant potensial satt opp for neste uke. Forrige uke har prisen stanset gjennom et viktig motstandsnivå, og holder nå som ny støtte. En rekke Higher Highs og Higher Lows er en indikasjon på at markedet for tiden øker. Når vi ser på fredagslys, kan vi se at prisen re-testet støttenivået, og stengt som en innvendig dag, men også som et lite bullish avkastningslys. Innvendige dager er i utgangspunktet et konsolideringsflagg. Basert på siste momentum, kan vi forvente høyere priser. Hvis markedet ikke beveger seg høyere og faller av et bearish signal, så kan vi se på mer nedadgående bevegelse for å komme. Vi er rett på linjen i sanden for øyeblikket. En ting vi må være forsiktige med er helgens hull, noe som kan ødelegge vår inngangssannsynlighet og ødelegge dynamikken i prishandlingen som er satt opp. Vi kan se et stort gap i helgen på grunn av noen problemer med Frances kredittvurdering. Vi ønsker heller ikke å ta noen breakouts i tidlig Asia-økten, da de vanligvis svindler, spesielt på en mandag da det meste av markedet er offline. Besatt med Pris Handling Trading, Swing Trading Amp Breakout Strategies Ja, det er riktig. Kartet ovenfor er fra Alpari UK, som bruker New York nærlys. Vi foretrekker å bruke New York nærlys fordi logisk sett lukkes markedet når New York stenger, som sin siste økt i en trading dayweek, som gir en nøyaktig representasjon av markedet. Hvis vi hadde stearinlys, for eksempel, som stengte i slutten av London, kan handelsprisen bli endret, da det fortsatt fortsatt er ganske mye handel i løpet av New York-sesjonen, så du blir igjen med en unøyaktig sluttkurs. Jeg har en Alpari UK (MT5 Demo) og den rimer med diagrammet ditt slik at vi kan se hva vi kan lære av deg. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Kommersiell Medlem Ble medlem Apr 2012 394 Innlegg GBPUSD har nettopp retret inn i et viktig motstandsnivå, i tillegg til dynamisk motstand, sliter med å opprettholde og skape ytterligere høyder, og slått av en sterk bearish innvendig stearinlys satt opp i fredags . Den 20 EMA fungerer vanligvis som et sterkt vendepunkt i trendingmarkeder, og etter at prisen nærmet seg den, droppet den av en bearish innvendig stearinlys satt opp med en fin sterk bearish i nærheten av den. Dette er grunnen til at vi forventer en reversering her. Det indre lyset forteller oss at markedet stanset på dette viktige vendepunktet, og at handelsmenn kan vurdere å kortslå da prisen bryter ned under innsiden. Som jeg skriver dette innlegget, kan jeg allerede se at prisen begynner å presse lavere. Jeg holder oppdateringer mens handel utvikler seg. Obsesset med prishandelshandel, Swing Trading amp Breakout Strategies GBPUSD har nettopp spilt seg rett inn i et viktig motstandsnivå, i tillegg til dynamisk motstand, sliter med å opprettholde og skape ytterligere høyder, og droppet av en sterk bearish innendørs lysoppstilling sist fredag. Den 20 EMA fungerer vanligvis som et sterkt vendepunkt i trendingmarkeder, og etter at prisen nærmet seg den, droppet den av en bearish innvendig stearinlys satt opp med en fin sterk bearish i nærheten av den. Dette er grunnen til at vi forventer en reversering her. Det indre lyset forteller oss at markedet stanset på dette viktige vendepunktet, og at de handlende. Unnskyld min uvitenhet, men hva er forskjellen mellom quotresistancequot og quotdynamic resistancequot Jeg trodde dere var alt om pushing indikator fri handel (over på quotbaby pipsquot Jeg husker en av dine mentorer fortelle en plakat for å fjerne MAs vist på diagrammet de hadde postet), så hva med 20 EMAWhat du kan gjøre er å kaste inn en 50 EMA eller til og med en 63 EMA og opprette en DnB Shadow. nå er det en original idé. Håper jeg tror vi er på noe her, fortsett det gode arbeidet. Unnskyld min uvitenhet, men hva er forskjellen mellom quotresistancequot og quotdynamic resistancequot Jeg trodde dere var alt om pushing indikator fri handel (over på quotbaby pipsquot Jeg husker en av dine mentorer fortelle en plakat for å fjerne MAs vist på diagrammet de hadde postet), så hva med 20 EMAWhat du kan gjøre er å kaste inn en 50 EMA eller til og med en 63 EMA og opprette en DnB Shadow. nå er det en original idé. Håper jeg tror vi er på noe her, fortsett det gode arbeidet. Det er min forståelse at noe quotdynamicquot er et bevegelige objekt, så motstanden min ville være en horisontal, fast linje mens dynamisk ville være en bevegelig gjennomsnittslinje. Du nevner i ditt første innlegg som vi ikke trenger å betale for denne prishandlingsinformasjonen som om du vet alt og her spør du grunnleggende spørsmål. Min følelse er at du har betalt mer for kurs og mottatt mindre enn det du har funnet gratis, derfor har du et kryss å bære. Ikke bekymre deg for det, de fleste av oss har vært der også. Med systematisk handelsplan trenger ikke å vite hva et par vil gjøre. Det er min forståelse at noe quotdynamicquot er et bevegelige objekt, så motstanden min ville være en horisontal fast linje mens dynamisk ville være en bevegelig gjennomsnittslinje. Du nevner i ditt første innlegg som vi ikke trenger å betale for denne prishandlingsinformasjonen som om du vet alt og her spør du grunnleggende spørsmål. Min følelse er at du har betalt mer for kurs og mottatt mindre enn det du har funnet gratis, derfor har du et kryss å bære. Ikke bekymre deg for det, de fleste av oss har vært der også, takk for at jeg burde ha vært i stand til å jobbe den ene ut selv. Jeg absolutt ikke quote det allquot. Du er riktig i antar at Ive har betalt for det odde kurset gjennom årene, men generelt har jeg vært fornøyd med det jeg mottok. Jeg må innrømme at jeg liker å beite disse svindlere, forvirrende jeg vet, men moro å se underløbene løpe til forsvaret deres. Lykke til. Kommersiell Medlem Ble Medlem Apr 2012 394 Innlegg De 1020 EMA-ene som er på våre diagrammer, brukes til å kartlegge gjennomsnittsverdien av prisen. De fungerer som dynamisk støtte og motstand, i trendende forhold virker gjennomsnittverdien ofte som et sterkt vendepunkt. Vi bruker dem ikke for crossover-signaler, eller noen av de andre typiske bevegelige gjennomsnittlige handelsmetodene. Disse markedene har ikke noe momentum i dem for øyeblikket, muligens på grunn av hele sommerhandelen. Besatt med Pris Handling Trading, Swing Trading Amp Breakout Strategies Takk for det, jeg burde ha vært i stand til å jobbe den ene ut selv. Jeg absolutt ikke quote det allquot. Du er riktig i antar at Ive har betalt for det odde kurset gjennom årene, men generelt har jeg vært fornøyd med det jeg mottok. Jeg må innrømme at jeg liker å beite disse svindlere, forvirrende jeg vet, men moro å se underløbene løpe til forsvaret. Lykke til. Glad vi klarte å underholde deg og DnBs gode svar, jeg skal hedre ham med et godtje Og edge540, jeg vet ikke om du har sett på nettsiden, men det er bare en 1 gangs betaling for levetid medlemskap. I motsetning til noen henviser du til hvor de Ønsker kontinuerlig månedlig utbetaling, er det sannsynligvis mindre enn hva de fleste nye handelsmenn vil blåse i noen få dårlige handler jeg allerede nevnte, jeg vet hvor du kommer fra, men tenk på det ikke fra din erfaring, men fra perspektiv noen som vet absolutt ingenting om handel Så i det minste får de litt utdannelse for pengene sine, handel er en risiko, og så blir de med på nettsiden deres, kan få noe, kan miste noe. Og hvis de blir overbevist om å gi opp scalping, vises bare 1 god daglig Når du sier at hvis du tror at utdanningen er dyr, prøv uvitenhet. Med systematisk handelsplan trenger du ikke å vite hva et par vil gjøre. Kommersielt medlem Ble medlem Apr 2012 394 Innlegg Takk for din støtte Erebus, jeg prøver ikke å svindle noen. Som jeg sa, er jeg klar over at Forex-markedet er mettet med svindel, og vi har prøvd veldig hardt for å sette oss bortsett fra all den negativiteten. Jeg tror at kanten har mange personlige problemer som han må håndtere, kanskje han har mistet mye penger på markedene og bitterheten mot andre mennesker er resultatet av det. Hvis du har blitt scammed før Edge og blitt brent i markedene, beklager jeg å høre det, men vær så snill å slutte å tråkke denne tråden. Jeg har knapt selv fått det av bakken og du er over meg. Jeg tok en titt på din innleggshistorie, og jeg ser at du har gått inn i andre folks tråder og får alt bittert med dem også. Seriøst Edge, beveg din sinne et annet sted, du kommer aldri til å gripe med handel ved å reagere så negativt hele tiden. Besatt med Pris Handling Trading, Swing Trading Amp Breakout Strategies Jeg håpet å unngå negative kommentarer som dette, til å begynne med, har jeg klart uttalelse i mitt første innlegg at jeg var medlem av DnB War Room-samfunnet som prøver å være helt gjennomsiktig, så det er ingen skjulte overraskelser. Ja du må betale for medlemskap i krigsrom og de lærer virkelig gode ting der inne som jeg har hatt glede av. Jeg skal ikke bruke denne tråden til å lokke folk til å kjøpe medlemskapet, men jeg skal bare vise noen av de grunnleggende konseptene som Ive har lært fra DnB-krigen rommet og hvordan jeg bruker dem til markedet. Kant. Ikke kast bort tiden din på ham. Han gjorde det samme med meg på tråden min, men hva mer ville du forvente av noen som har tilbrakt de siste 6 årene, hopper fra tråd til tråd på jakt etter ikke bare den hellige gral, men den frie hellige gral han er bare typisk for de som aldri vil gjøre det i handel og er så bøyd ute av form, de vil gjøre det helvete for de som kan. Bare fortsett å gjøre hva du gjør, IGNORE Negative Nellies og forby dem fra tråden din ved å sette dem på din IGNORE liste - på den måten vil du kunne hjelpe dem som er APPRECIATIVE av hva du gjør. SPESIALISTER I PRISAKSJON TIL STØTTE amp RESISTANS (PASR) Ikke kast bort tiden din på ham Han gjorde det samme med meg på tråden min, men hva mer ville du forvente av noen som har tilbrakt de siste 6 årene, hopper fra tråd til tråd på jakt etter ikke bare den hellige gral, men den gratis hellige gral han er bare typisk for de som aldri vil gjøre det i handel og er så bøyd ute av form, de vil gjøre det helvete for de som kan. Bare fortsett å gjøre hva du gjør, IGNORE Negative Nellies og forby dem fra tråden din ved å sette dem på IGNORE-listen din - slik vil du kunne hjelpe dem. En svindel til en annen. hva en vits. Du gutta svarer med de samme gamle klichéene, forutsatt at du vet alt om meg når du faktisk ikke vet noe. Jeg har egentlig ikke vært scammed, med mindre du selvfølgelig ville ringe en måned på gamle kvitteringstråder en svindel. Det er interessant å merke seg den kvotratot er en kompis av quotJackoquot, FFs største svindler av all tid.

Comments

Popular posts from this blog

Binary Alternativ Handel Vs Forex

What039s forskjellen mellom binære alternativer og dagstransaksjon Binære alternativer og dagshandel er begge måter å lage (eller miste) penger på finansmarkedene. men de er forskjellige dyr. Et binært alternativ er en type opsjoner der profittfallet ditt helt og holdent avhenger av resultatet av et jano-markedsforslag: En binær opsjonshandler vil enten gi et fast fortjeneste eller et fast tap. Dagshandel er derimot en handelstype der posisjoner åpnes og lukkes i samme handelssession. En daghandleres fortjeneste eller tap avhenger av en rekke faktorer, inkludert inngangspris, utgangspris og antall aksjer, kontrakter eller mye som handelsmannen kjøpte og solgte. Et alternativ er et finansielt derivat som gir innehaveren rett, men ikke forpliktelsen, enten å kjøpe eller selge et fast beløp av en sikkerhet eller annen finansiell eiendel til en avtalt pris (strike-prisen) på eller før en bestemt dato . Et binært alternativ utøver imidlertid automatisk, slik at innehaveren ikke har mulighet

Forex Quora

Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digita

Forex Karriere Filippinene

FXCC søker den beste ledelsesfilosofien Som et selskap er vår filosofi basert på prinsippene om ansvar og respekt for andre. Folk som blir med i FXCC-familien, vet at de er med i et miljø som fremmer selvvekst, kreativitet og en reell følelse av prestasjon. Alt verdt å gjøre er alltid verdt å gjøre det bra, og alt vi gjør er verdt å gjøre. Vi søker personer med høyeste kaliber. Enkeltpersoner som har kunnskap, ansvar og forpliktelse til de samme ideene vi holder som et selskap. Var på utkikk etter fremragende kandidater som leter etter et scenen å skinne på og trenger utfordringene i en travel bedriftskultur for å ta dem til neste nivå i sin faglige utvikling. Har du hva det tar Vi jobber i et svært konkurransedyktig internasjonalt marked. Verden av forex valuta handel er i stadig endring og våre tjenester må tilpasses for å holde FXCC i forkant i vår bransje. Våre kandidater må være like fremragende og tilpasningsdyktige som tjenestene som tilbyr som et selskap. Kjerneprinsipper Vi tr