Skip to main content

90 Nøyaktig Trading System


Forex Bible System Arlight. Jeg har en fin zip-fil for dere med en manuell og et bilde inne for å hjelpe deg med å handle og vet hvilke signaler som er gyldige. Versjon 3 av Bibelsystemet er en god en med mange endringer fra originalen. Ive har også endret TP, SL og gyldige signalinngangsnivåer. Alt er forbedret og bør gi deg gode resultater. Ive vedlagt en manual som forteller deg hva som har fungert best for meg, men dette betyr ikke at dette systemet kun kan omsettes ved hjelp av disse instruksjonene. Jeg er alt om konsistens og det er hva jeg har kommet med i disse handelsinstruksene. En handelsmann som er konsekvent i sine regler, er en vellykket handelsmann. Dette er hva jeg prøver å hjelpe deg med å oppnå med denne handelsstrategien. Jeg har tungt modifisert den originale versjonen av programvaren ganske mye for å hjelpe systemet til å bli mer lønnsomt. Dette kan være den endelige versjonen. Ive Ekstra alle filene som slutter i. ex4 og. mq4 til programfilesIBFXexpertsindicators-mappen. (Hvis IBFX ikke er megler finner du meglermappen i Programfiler.) Malen filen som slutter i. tpl må gå inn i programfilesIBFXtemplates-mappen. Det er på installasjonen. Handelsregler. i hvert fall hva som fungerer for meg. -1 handel om dagen hvert par vinner eller tap -40 pip TP på hver handel. - SL, Signal i motsatt retning. - Ver for bare gyldig signal som vist på bildet for å vinne din oppgave - Handel bare EU og GU-start handel på 6:00 EST og vent til du finner handler. Vanligvis med om 3 timer er du ferdig. - Ha disiplin og hold strategien. Hva denne metoden kan oppnå. Den gyldne figuren lar meg bare gjøre en visuell tilbaketest i 1 måned per par, men i fjor alene ble begge parene samlet i 1262 pips. 709 pips på EU og 553 på GU. Et eksempel på kraften til dette systemet. EURUSD-paret hadde 11 rette dager med 40 pip overskudd. 440 pips om 11 dager. Jeg vet ikke hvordan de siste månedene er, men jeg vil gjette at dette systemet kunne trekke i gjennomsnitt på rundt 1000 pips per måned. Dette kan ikke være nok for noen handelsmenn, men det er for meg. Hvis noen av dere har problemer med å finne en konsekvent strategi eller vil ha en for den saks skyld, kjører du. Denne strategien skal fungere godt på lang sikt med dette systemet og bringer inn en god mengde pips per måned. Gratulerer med Trading og Good luckquot Hei alle jeg vil legge inn min personlige mal for alle å bruke. Denne malen inneholder endringer gjort av FXhermit og meg selv. Jeg føler at den forandrede gjør dette systemet til en veldig god handel. Jeg kommer ikke til å legge noen regler. Finn ut hva som passer best for deg. Se trendlinjene og SR-indikatorene nøye. Dette vil tillate deg å plassere en høyere sannsynlig handel når du får et signal. Disse 2 indikatorene gjør systemet skinner, så bruk dem. Som en gave til forumet for ferien bestemte jeg meg for å dele min stolthet og glede. Jeg tror dette er en av de beste kostymene som er bygget i Manuel systemer. Min siste tråd med tittel quotEasy TrendIndicatorquot brukte bare en av indikatorene fra dette systemet. Så de som bruker den indikatoren kan finne denne tråden en godbit. Jeg deler det med forumet, så vi kan snakke om den beste metoden for å bruke den. Jeg tror systemreglene er et godt utgangspunkt, men tror ikke at de gir skinnet sitt fulle potensiale. Systemet ble sist sett å bli solgt på Internett for 97 tilbake i slutten av 92009. Jeg kjøpte det på nettet før det ble solgt og så at det hadde fantastisk potensial. Det kom med en manuell men jeg følte at handelsinstruksjonene ikke ga systemet rettferdighet. De er et godt utgangspunkt, men jeg tror vi tester det her, vi kan utvide det til et simi hellig gral system. Jeg så at skaperne av dette systemet har en live-konto fra 700 til en fortjeneste på 60k i 23 dager ved hjelp av dette systemet, men de handlet ikke systemreglene som er vedlagt. Jeg spurte aldri hvordan de handlet dette systemet. Jeg skulle ønske jeg ville ha. Det virket som om de tok rundt 2-5 handler per dag. Den levende kontoen viste ingen tap helt opp til fortjenesten på 60k. Fra det jeg husker var det slutte noen pause selv handler, så det får meg til å tro at det fortsatt var en tilbaketrukket stopp brukt der inne handelsstil. Noen trodde systemet var en svindel. Jeg tror at folk som trodde det var en svindel var de som ikke kjøpte systemet og var skeptiske. Jeg gjorde ikke. Skaperen virket som en god fyr og reagerte raskt på e-postmeldinger. Jeg er ikke sikker på hvorfor han sluttet å selge dette systemet, men hvis jeg gjorde 60k om 23 dager, kan jeg se hvorfor han ikke trengte nettstedet. Tilbake for et år siden spurte jeg faktisk skaperen om ham ikke å bruke systemreglene i håndboken, og han sa til meg at fordi han visste systemet så godt, kunne han ta handler som ikke var presise oppføringer. Han sa at de ikke var anbefalt selv om. Jeg vet ikke om dette hjelper noen av dere, men vi kan prøve å jobbe sammen for å se hvilke handelsregler som fungerer best for dette fantastiske systemet. Ive hadde noen gode handler ved hjelp av dette systemet, men jeg tror at lønnsomheten kan utvides ytterligere. La oss jobbe sammen. Hvis jeg fanger noen kropp som selger et hvilket som helst aspekt av dette systemet på nettet, vil jeg ha det røv ristet. Jeg ser opp ofte, så ikke tro at jeg ikke kan se. Dette skal brukes av samfunnet for handel, ikke for salg, med mindre du er skaperen av dette systemet. Takk. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ser (også) bra, men bare ett spørsmål, er MACD brukt i det hele tatt Det er ikke klart i reglene. Jeg får den andre signaldelen, men for meg reflekterer MACD bare hva prisen gjør. Hva er merverdien Ja, jeg er ikke sikker på macd også. virker når du har et signal er krysset men jeg lurer på om det blir krysset under eller over 0,00-nivået, kan det hjelpe til med mer nøyaktige signaler. Dette systemet gjør ikke om igjen. det er veldig solidt. Slow amp Steady gjør millionærer Som en gave til forumet for ferien bestemte jeg meg for å dele mitt stolthet og glede system. Jeg tror dette er en av de beste kostymene som er bygget i Manuel systemer. Min siste tråd med tittel quotEasy TrendIndicatorquot brukte bare en av indikatorene fra dette systemet. Så de som bruker den indikatoren kan finne denne tråden en godbit. Jeg deler det med forumet, så vi kan snakke om den beste metoden for å bruke den. Jeg tror systemreglene er et godt utgangspunkt, men tror ikke at de gir skinnet sitt fulle potensiale. Har noen forsøkt å automatisere dette systemet med eksisterende regler som er angitt i dokumentet. Hvis ja, hvordan var dette systemets ytelse? Var det så bra som å gjøre det manuelt? Etter min mening vil regler bli bedre implementert hvis det gjøres automatisk og dermed kan vi få maksimalt overskudd. Gi meg beskjed hvis noen har svar på disse spørsmålene. Har du brukt dette systemet live For hvor lenge Hva er resultatene dine, kjøpte jeg systemet mer enn et år siden. Dette var tiden da jeg kjøpte alle mulige systemer. Jeg visste egentlig ikke hva jeg gjorde eller hva jeg fant. Jeg gjorde ikke handle mye da på grunn av min mangel på forex kunnskap. Jeg fant nettopp dette systemet på en av mine gamle USB-stasjoner og ga det en titt og ble overrasket over hvor mye potensial det egentlig hadde. det er ikke veldig ofte du har en flott tilpasset forex system som ikke repaint. Jeg tester nå denne tingen på mange forskjellige tidsrammer for å se hva som fungerer best. Jeg trodde det ville være en god ide å dele det for å hjelpe andre og for oss å også snakke om hva som fungerer og hva ikke når det gjelder handelsparametere. Slow amp Steady Gjør millionærer Jeg kjøpte systemet mer enn et år siden. Dette var tiden da jeg kjøpte alle mulige systemer. Jeg visste egentlig ikke hva jeg gjorde eller hva jeg fant. Jeg gjorde ikke handle mye da på grunn av min mangel på forex kunnskap. Jeg fant nettopp dette systemet på en av mine gamle USB-stasjoner og ga det en titt og ble overrasket over hvor mye potensial det egentlig hadde. det er ikke veldig ofte du har en flott tilpasset forex system som ikke repaint. Jeg tester nå denne tingen på mange forskjellige tidsrammer for å se hva som fungerer best. Jeg trodde det ville vært bra. Takk for svaret ditt. Jeg hjelper deg etter ferien, det ser lovende ut. Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg bruker MACD. DOnT handle når den er flat Bare lengter over nulllinjen etc. Thread: 90 nøyaktig system 40 pips tp og 40 pips sl 90 nøyaktig system 40 pips tp og 40 pips sl Hello Mates. jeg skal dele min beste stratgery som jeg alltid går mens jeg handler i forex, er enkel, enkel og svært nøyaktig .. før jeg går gjennom dette, vil jeg litt gi en kort forklaring - ACCURACY90-93 DRAWDOWN7-10 TP40PIPS SL40 PIPS RISIKO: REWARD1: 1 HANDELSREGLER 1. KJØP REGLER den nåværende prisen vil være over 200 sma og angi når cci 25 blir -100 2.SELLREGULER - nåværende pris vil være under 200 sma og angi med cci får på 100 RISK: REWARD TP40 PIPS OG SL40PIPS INDIKATORER - 200SMA COMMODITY CHANNEL INDEX25 PAIR OG TIMEFRAME - eurjpy og gbpjpy m5 beste resultatene finnes i høyt bevegelsespar .. NOTERER - 1. du vet at de gratis indikatorene gitt av mt4 aldri repaints .. så det er aldri et alternativ å male på nytt. 2. de som ikke stoler på denne stratgeryen. Vennligst sjekk forrige diagrammer. CHARTS - Jeg laster opp 15 dagers diagram over eurjpym5. sjekk totalt trades48 WINS AND 5 LOSSES EXPERT ADVISOR Jeg er bare en enkel handelsmann. Jeg har ingen programmeringskunnskap .. hvis noen vet programmering. KONSERVER DENNE STRATEGIEN TIL EN EA. fordi i EA du ikke savner noen eneste handel Victory er din med kjærlighet Partha MohantyAssultxD Sist redigert av Kinglord 02-23-2016 kl 05:29. Årsak: Rediger tittel Ansvarsfraskrivelse 2005-2016 kopi FXOpen Alle rettigheter reservert. Ulike varemerker holdt av deres respektive eiere. Risiko Advarsel:. Handel på Forex markedet innebærer betydelige risikoer, inkludert fullstendig mulig tap av midler og andre tap og er ikke egnet for alle medlemmer. Kunder bør selv vurdere om handel er hensiktsmessig for dem i lys av deres økonomiske tilstand, investeringserfaring, risikotoleranse og andre faktorer. FXOpen Markets Limited. et selskap behørig registrert i Nevis under firmaet nr. C 42235. FXOpen er medlem av The Financial Commission. FXOpen AU Pty Ltd .. et selskap godkjent og regulert av Australian Securities Amp Investments Commission (ASIC). AFSL 412871 ndash ABN 61 143 678 719. FXOpen Ltd. et selskap registrert i England og Wales under selskapets nummer 07273392 og er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority (tidligere Financial Services Authority) under FCA firma referanse nummer 579202. FXOpen gir ikke tjenester til innbyggere i USA. Alle klokkeslett er GMT. Nå er klokken 02:48. Det er mye visdom der ute når det gjelder handel. En av tingene du hører igjen og igjen, er Trenden din venn. Å være i stand til å identifisere og komme inn i en trend tidlig, uansett hvilket marked, er hyllet som en av de beste tingene du kan gjøre. Det er så lenge du liker å handle med trenden. Hvis du er ting som handler mot trenden, ikke noe problem. x02026 Les mer. Sjansen er at du har hørt om Forex for en stund nå. Likevel kan du lure på hva dette markedet handler om, og hva som gjør det så annerledes enn alle andre. Forexen er også kjent som valuta, valutakurs, spot eller valutahandel. Det er et stort marked med en daglig omsetning på over 3,98 trillioner amerikanske dollar, som overgår amerikanske aksjemarkeder og obligasjonsmarkeder med sprang og x02026 Les mer. Jeg kommer ikke til å bry meg med å åpne en forex-demo-konto. Jeg skal bare åpne opp min live-konto og begynne å handle med en gang. Du skal bli overrasket over hvor mange ganger jeg har hørt kommentarer som det Hver gang min klok kommentar har vært det samme: Hvorfor står du ikke bare på gaten og deler pengene dine ut eller bare spyler deg grønt ned på toalettet. Hvorfor bry deg x02026 Les mer.

Comments

Popular posts from this blog

Binary Alternativ Handel Vs Forex

What039s forskjellen mellom binære alternativer og dagstransaksjon Binære alternativer og dagshandel er begge måter å lage (eller miste) penger på finansmarkedene. men de er forskjellige dyr. Et binært alternativ er en type opsjoner der profittfallet ditt helt og holdent avhenger av resultatet av et jano-markedsforslag: En binær opsjonshandler vil enten gi et fast fortjeneste eller et fast tap. Dagshandel er derimot en handelstype der posisjoner åpnes og lukkes i samme handelssession. En daghandleres fortjeneste eller tap avhenger av en rekke faktorer, inkludert inngangspris, utgangspris og antall aksjer, kontrakter eller mye som handelsmannen kjøpte og solgte. Et alternativ er et finansielt derivat som gir innehaveren rett, men ikke forpliktelsen, enten å kjøpe eller selge et fast beløp av en sikkerhet eller annen finansiell eiendel til en avtalt pris (strike-prisen) på eller før en bestemt dato . Et binært alternativ utøver imidlertid automatisk, slik at innehaveren ikke har mulighet

Forex Quora

Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digita

Forex Karriere Filippinene

FXCC søker den beste ledelsesfilosofien Som et selskap er vår filosofi basert på prinsippene om ansvar og respekt for andre. Folk som blir med i FXCC-familien, vet at de er med i et miljø som fremmer selvvekst, kreativitet og en reell følelse av prestasjon. Alt verdt å gjøre er alltid verdt å gjøre det bra, og alt vi gjør er verdt å gjøre. Vi søker personer med høyeste kaliber. Enkeltpersoner som har kunnskap, ansvar og forpliktelse til de samme ideene vi holder som et selskap. Var på utkikk etter fremragende kandidater som leter etter et scenen å skinne på og trenger utfordringene i en travel bedriftskultur for å ta dem til neste nivå i sin faglige utvikling. Har du hva det tar Vi jobber i et svært konkurransedyktig internasjonalt marked. Verden av forex valuta handel er i stadig endring og våre tjenester må tilpasses for å holde FXCC i forkant i vår bransje. Våre kandidater må være like fremragende og tilpasningsdyktige som tjenestene som tilbyr som et selskap. Kjerneprinsipper Vi tr